SOGEP PROJE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.

SOGEP PROJE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.

Görüntülenme: 182 Eklenme Tarihi: 04-02-2021

SOGEP PROJE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından yürütülen, Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA) koordinasyonunda gerçekleştirilen Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) proje değerlendirme toplantısı Bartın Ticaret ve Sanayi Odasında yapıldı.
TSO Başkanı Halil Balık'ın ev sahipliği yaptığı toplantıya, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdür V.Ali Solak, Valilik Proje Ofisi Koordinatörü Ayşegül Yaylı, OSB Müdürü Oğuzhan Kasapoğlu, BAKKA Bartın Koordinatörü O.Bahadır Kalecik, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Proje Sorumluları Aytekin Yıldırım ve Barış Ata, TSO Akademik Danışman Bayram Dündar, Oda Genel Sekreteri Ahmet İncekara ile Oda Proje Sorumlusu Sena Kasapoğlu katıldı.
Toplantıda ilgili yetkililer tarafından SOGEP programı kapsamında Fide Yetiştirme Serası ve Kadın Kooperatiflerinin kurulması hususunda bilgiler aktarıldı.
Toplantıyı değerlendiren Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Halil Balık, gerçekleştireceğimiz projeler üretim ve istihdam amaçlı olacak dedi. Her alanda gelişen ve sürekli yenilenen teknolojiye ayak uydurmaya çalıştıklarını dile getiren TSO Başkanı Halil Balık şöyle devam etti. ''Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programının (SOGEP)  amacına uygun  projeleri değerlendirme adına toplandık. Sayın Valimiz Sinan Güner'in destekleri ve girişimleriyle yapılan toplantılarda gözlemlediğimiz hususları bir araya gelerek proje olarak hayata geçirebilirlik kısmında fikir alışverişinde bulunuyoruz. Bunlardan biri de dezavantajlı kesimlerin ve kadınların ekonomik ve sosyal hayata aktif katılımlarının sağlanması için Kadın Kooperatiflerinin oluşturulması, fide yetiştiriciliği için seraların kurulması projesi. Bu proje ile vatandaşlarımızı yerli tohum üretime teşvik etmek, dışa bağımlılığı azaltmak amaçlanmakta. Bu sayede yerel dinamikler harekete geçerek, yoksulluk ve göçün de önüne geçilmiş olacak'' dedi.
 

Yorum Yap

Gönderiliyor.Lütfen Bekleyiniz...